Frågor & Svar
Att komma igång
Hur kan jag få en Gratisperiod?
Om ni vill pröva vår tjänst 7 dagar gratis, besök gärna vår sida för Gratisperioden där ni kan fylla i vilken kategori och område ni vill erhålla offertförfrågningar från. Ange även era kontaktuppgifter.
Hur fungerar Gratisperioden?
Ni kommer erhålla offertförfrågningar från konsumenter som letar efter företag i sitt lokala område, i hela 7 dagar. Det innebär ingen risk för dig, då gratisperioden upphör automatiskt.
Hur uppgraderar jag från en Gratisperiod till ett Fullt Medlemskap?
Logga helt enkelt in på ditt 24/7 onlinekonto. Rikta in dina områden och sätt en gräns och gå sedan till sidan för Fakturering. Färdigställ din faktureringsinformation, så kommer ni börja ta emot offertförfrågningar.
Vad är fördelarna efter min gratisperiod?
- Rättvis reklamation-service
- Inga tilläggskostnader
- Utmärkt service
Hantera förfrågningar
Kan jag få en estimering på antalet offertförfrågningar jag kommer ta emot?
Ja. Ring oss eller skicka ett mejl, så kommer vi förse dig med en estimering på antalet offertförfrågningar ni kommer erhålla.
Hur snabbt behöver jag svara på en offertförfrågan?
Svara inom 8 timmar för att se högsta möjliga konverteringsgrad.
Vad gör jag om jag är oförmögen att etablera telefonkontakt med den potentiella kunden?
Skicka ett mejl inom 8 timmar för att introducera ditt företag.
Hur ofta bör jag ta kontakt?
Ni når högsta möjliga konverteringsgrad om ni tar kontakt 4 eller 5 gånger med den potentiella kunden.
Kan jag begära om att reklamera offertförfrågningar?
Vi gör vårt yttersta för att se till att varje offertförfrågan är en bra matchning. Om en offertförfrågan inte var en perfekt matchning kan du begära ett återkrav och ange orsaken till detta. Genom ditt konto så kan du begära detta längst ner på en specifik offertförfrågan, inom 10 dagar efter att du har mottagit den.
Vad är giltiga förklaringar till att reklamera en offertförfrågan?
Reklamationservicen är förklarad i detalj under våra Villkor.
Online-konto
Kan jag återställa mitt lösenord?
Ni kan återställa ditt lösenord. Gå till Företagsprofilen i ditt 24/7 onlinekonto.
Hur kan jag uppdatera eller justera mitt konto?
Ni kan uppdatera dina kontoinställningar genom att logga in på ditt onlinekonto. Ni kan själv göra ändringar på onlinekontot.
Kan jag välja det område jag vill erhålla offertförfrågningar från?
Gå till fliken Inriktning i ditt 24/7 onlinekonto. Ni kan välja dina områden och ni kommer enbart erhålla offertförfrågningar från dessa specifika områden.
Kan jag välja de kategorier jag vill erhålla offertförfrågningar från?
Gå till fliken Inriktning i ditt 24/7 onlinekonto. Ni kan välja dina kategorier och ni kommer enbart erhålla offertförfrågningar för dessa specifika kategorier.
Kan jag sätta en maxgräns på antalet offertförfrågningar jag vill motta?
I så fall tveka inte att kontakta oss om ni vill ställa in eller justera din maxgräns.
Hur kan jag kontrollera min budget?
Gå till fliken Gräns i ditt 24/7 onlinekonto. Ni kan enkelt lägga till en maxgräns på antalet offertförfrågningar ni vill ta emot, för att kunna kontrollera din budget månadsvis.
Kan jag temporärt pausa mitt konto?
Gå till fliken Företagsprofil i ditt 24/7 onlinekonto för att pausa ditt konto närsomhelst.
Hur ändrar jag vår faktureringsmetod?
Gå till fliken Fakturering i ditt 24/7 onlinekonto för att ändra din faktureringsmetod. Din finansiella data är säker och krypterad av Adyen N.V.
Är mitt konto säkert?
Din konfidentiella information är krypterad genom användning av Secure Sockets Layer-protokollet (SSL), med en krypteringsnyckellängd av 128-bits (den högsta möjliga nivån kommersiellt).
Prissättning och betalning
Finns det några långsiktiga åtaganden?
- Inga långsiktiga åtaganden
- Ingen uppsägningsperiod
- Inga fasta kostnader
- Säg upp online, närsomhelst
Finns det några övriga kostnader?
Nej, ni betalar enbart för de offertförfrågor ni mottar. Så länge din gratisperiod pågår betalar ni ingenting.
Kan jag säga upp mitt konto?
Ni kan säga upp ditt konto när som helst. Gå till fliken Företagsprofil i ditt 24/7 onlinekonto.
Vad kostar en offertförfrågan?
Vänligen skicka ett mejl till [email protected] så kommer vårt Kundserviceteam förse dig med de nuvarande priserna.
Vad är mina betalningsalternativ?
Ni kan betala ditt konto med Visa, Mastercard eller internationell banköverföring.
Hur mottar jag min faktura?
Ni kommer motta en faktura månadsvis för dina offertförfrågningar ni tog emot månaden innan. Ni kommer motta din faktura via mejl och kan alltid ha tillgång till din faktura i ditt 24/7 onlinekonto.
Hur är min finansiella data säkrad?
Din finansiella data är säker och krypterad av Adyen N.V.